REGULAMIN HANDLOWY

spółki prawa handlowego Europa Green s.r.o., z siedzibą Naskové 1100/3 150 00 Praha 5, REGON 093 37 351, wpisanej do Rejestru Handlowego prowadzonego przez Sąd Grodzki w Pradze, sygn. akt C 90205

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy Regulamin (dalej „regulamin handlowy”) spółki prawa handlowego Europa Green s.r.o., z siedzibą Naskové 1100/3 150 00 Praha 5, REGON 093 37 351, wpisanej do Rejestru Handlowego prowadzonego przez Sąd Grodzki w Pradze, sygn. akt C 90205 (dalej „sprzedający”) regulują wzajemne prawa i obowiązki powstałe w związku lub na podstawie umowy kupna-sprzedaży (dalej „umowa kupna-sprzedaży”) zawieranej pomiędzy sprzedającym a nabywcą -osobą fizyczną lub prawną (dalej „nabywca”) za pośrednictwem sklepu internetowego nabywcy. Sklep internetowy jest prowadzony przez sprzedającego pod adresem internetowym www.pnacetruskawki.pl, za pośrednictwem interfejsu internetowego (dalej: „interfejs internetowy sklepu”).

2. Regulamin Handlowy reguluje następnie prawa i obowiązki stron umowy w zakresie korzystania ze stron internetowych sprzedającego znajdujących się pod adresem www.pnacetruskawki.pl (dalej „strona internetowa”) oraz pozostałe powiązane stosunki prawne.

3. Regulamin Handlowy nie ma zastosowania dla przypadków, kiedy osoba, która ma zamiar kupić towar od sprzedającego występuje podczas zamawiania towarów w ramach swojej działalności handlowej lub działalności gospodarczej, w takim przypadku stosunek pomiędzy tą osobą a sprzedającym podlega ustawie nr 513/1991 Dz. U., kodeks spółek handlowych, z późniejszymi zmianami.

4. Postanowienia rozbieżne z regulaminem handlowym można uzgodnić w umowie kupna-sprzedaży. Ustalenia rozbieżne w umowie kupna-sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków handlowych.

5. Postanowienia regulaminu handlowego są integralną częścią umowy kupna-sprzedaży. Umowę kupna-sprzedaży i regulamin handlowy sporządzono w języku polskim. Umowę kupna-sprzedaży można zawrzeć w języku polskim.

6. Brzmienie regulaminu handlowego sprzedający może zmienić lub uzupełniać. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe przez okres obowiązywania poprzedniego brzmienia regulaminu handlowego.

II. ZAWARCIE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

1. Interfejs internetowy sklepu zawiera listę towarów oferowanych przez sprzedającego do sprzedaży wraz ze wskazaniem cen poszczególnych oferowanych towarów. Ceny oferowanego towaru podane są wraz z podatkiem od wartości dodanej i wszystkich powiązanych opłat. Oferta sprzedaży towarów i ceny tych towarów pozostają ważne przez czas, kiedy są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Niniejsze postanowienie nie ogranicza możliwości sprzedającego w zakresie zawarcia umowy kupna-sprzedaży na indywidualnie uzgodnionych warunkach. Wszystkie oferty sprzedaży towarów umieszczone na interfejsie internetowym są niewiążące a sprzedający nie ma obowiązku zawierania umowy kupna-sprzedaży odnośnie tego towaru.

2. Interfejs internetowy sklepu zawiera również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru podane na interfejsie internetowym sklepu obowiązują wyłącznie w przypadkach, kiedy towar dostarczany jest w ramach terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o ile dalej nie wskazano inaczej.

3. W celu zamówienia towaru nabywca wypełni formularz zamówienia na interfejsie internetowym. Formularz zamówień zawiera zwłaszcza informacje o:

3.1. zamawianym towarze,

3.2. sposobie uiszczenia ceny nabywczej towarów, dane o wymaganym sposobie doręczenia zamawianego towaru i

3.3. informacje o kosztach związanych z dostawą towaru (dalej łącznie jako „zamówienie”).

4. Przed wysłaniem zamówienia sprzedającemu nabywa ma możliwość poddania kontroli i zmiany danych, które umieścił nabywca umieścił w zamówienia, z uwzględnieniem możliwości nabywcy w zakresie ustalania i poprawiania wad powstałych przy wprowadzaniu danych do zamówienia. Zamówienie nabywca wyśle sprzedającemu klikając na przycisk „Zamów i zapłać Gopay” lub „Zamów i zapłać (GLS lub PPL)” według wybranego przez nabywcę sposobu płatności. Dane wskazane w zamówieniu są uważane przez sprzedającego za prawidłowe. Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia potwierdzi nabywcy to otrzymanie pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej nabywcy podany w interfejsie użytkownika lub w zamówieniu (dalej „adres elektroniczny nabywcy”).

5. Sprzedający jest zawsze uprawniony w zależności od charakteru zamówienia (ilość towarów, wysokość ceny nabywczej, zakładane koszty transportu) zwrócić się do nabywcy z prośbą o dodatkowe potwierdzenie zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).

6. Stosunek umowy pomiędzy sprzedającym a nabywcą powstaje za sprawą doręczenia potwierdzenia zamówienia (akceptacji), które jest wysyłane nabywcy przez sprzedającego pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej nabywcy.

7. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że sprzedający nie ma obowiązku zawarcia umowy kupna-sprzedaży, zwłaszcza z osobami, które wcześniej w zasadniczy sposób naruszyły swoje obowiązki wobec sprzedającego.

8. Nabywca wyraża zgodę na wykorzystanie środków zdalnej komunikacji podczas zawierania umowy kupna-sprzedaży. Koszty powstałe w stosunku o nabywcy przy wykorzystaniu środków komunikacyjnych w związku z zawarciem umowy kupna-sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi sam nabywca.

III. CENA TOWARU I WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Cenę towaru i ewentualne koszty związane z dostawą towaru według umowy kupna-sprzedaży nabywca może opłacić nabywcy w następujące sposoby:

1.1. w gotówce w siedzibie sprzedającego,

1.2. w gotówce za pobraniem w miejscu określonym przez nabywcę w zamówieniu,

1.3. bezgotówkowo za pośrednictwem systemu płatniczego Gopay.

2. Wraz z ceną nabywczą nabywca ma obowiązek zapłacenia sprzedającemu również kosztów związanych z pakowaniem i dostarczeniem towaru w uzgodnionej wysokości. O ile nie jest wyraźnie wspomniane inaczej, przez cenę nabywczą rozumie się również koszty związane z dostawą towaru.

3. W przypadku płatności w gotówce lub w przypadku płatności za pobraniem cena nabywcza jest wymagalna podczas odbioru towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena nabywcza jest płatna do 5 dni od zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

4. W przypadku płatności bezgotówkowych nabywca ma obowiązek uiszczania ceny nabywczej towarów wraz z podaniem symbolu zmiennego płatności. W przypadku płatności bezgotówkowych obowiązek nabywcy w zakresie uiszczenia ceny nabywczej zostaje spełniony z chwilą zaksięgowania właściwej kwoty na koncie sprzedającego.

5. W przypadku zwłoki nabywcy z płatnością ceny nabywczej w stosunku do sprzedającego powstaje prawo do kary umownej w wysokości 0,05% kwoty należnej za każdy dzień zwłoki.

6. Sprzedający ma prawo, zwłaszcza w przypadku, jeśli nie dojdzie ze strony nabywcy do dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 2.5.) wymagać uiszczenia całej ceny nabywczej jeszcze przed wysłaniem towaru nabywcy.

7. Ewentualne zniżki z ceny towarów udzielone przez sprzedającego nie mogą być wzajemnie łączone.

8. Jeśli jest to normalne w kontaktach handlowych lub stanowią tak ogólnie obowiązujące przepisy prawa, sprzedający wystawi nabywcy w zakresie płatności realizowanych na podstawie umowy kupna-sprzedaży dokument księgowy - fakturę. Sprzedający jest płatnikiem podatku od wartości dodanej. Dokument podatkowy -fakturę doręczy sprzedającemu nabywca wraz z dostawą towarów.

9. Sprzedający ma prawo wymagać zapłacenia zaliczki w uzgodnionej z góry wysokości lub zapłacenia łącznej kwoty do zapłaty przed zamówieniem lub dostawą towarów.

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

1. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że według postanowień § 53 ust. 8 kodeksu spółek handlowych nie można między innymi odstąpić od umów:

1.1. świadczenia usług, jeśli ich realizację rozpoczęto za jego zgodą przed upływem terminu 14 dni od odbioru świadczenia,

1.2. na dostawę towarów lub usług, których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnie od woli dostawcy,

1.3. na dostawę towaru zmodyfikowanego na żądanie konsumenta lub dla jego osoby, jak również towar, który podlega szybkiemu zepsuciu, zużyciu lub starzeniu,

1.4. na dostawę nagrań audio i wideo oraz programów komputerowych, jeśli konsument naruszy ich oryginalne opakowanie,

1.5. na dostawę gazet, periodyków i czasopism,

1.6. polegających na grze lub loterii.

2. Jeśli nie chodzi o przypadek podany w art. 4.1. regulaminu handlowego lub o inny przypadek, kiedy nie można odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, nabywca, który jest konsumentem (według postanowień §52 ust. 3 kodeku cywilnego konsumentem jest osoba fizyczna, która podczas zawierania i realizacji umowy nie występuje w ramach swojej działalności handlowej lub innej gospodarczej lub w ramach samodzielnego wykonywania swojego zawodu), zgodnie z postanowieniami § 53 ust. 7 kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, do czternastu (14) dni od odbioru towaru. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży musi zostać doręczone nabywcy do czternastu (14) dni od odbioru towaru. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży nabywca może wysłać między innymi na adres zakładu sprzedającego lub na adres poczty elektronicznej sprzedającego [email protected]. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający ma praw do zwrotu faktycznie poniesionych kosztów związanych ze zwrotem towarów.

3. W przypadku odstąpienia od umowy na podstawie art. 4.2. regulaminu handlowego umowa kupna-sprzedaży zostaje rozwiązana od początku. Towar musi zostać zwrócony sprzedającemu do 5 dni roboczych od wysłania odstąpienia od umowy sprzedającemu. Towar musi zostać zwrócony sprzedającemu wraz z dokumentem księgowym - fakturą dostarczoną wraz z towarem, w tym wszystkimi dokumentami, nieuszkodzony, niezużyty i niewykorzystany, nie może wykorzystywać oznak używania i o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.

4. W terminie piętnastu (15) dni od zwrócenia towaru przez nabywcę według art. 4.3 uzgodnionego regulaminu handlowego sprzedający ma prawo zbadania zwróconego towaru, zwłaszcza w celu ustalenia, czy zwrócony towar nie jest uszkodzono, zużyty lub częściowo zużyty.

5. W przypadku odstąpienia od umowy na podstawie art. 4.2. regulaminu handlowego sprzedający zwróci świadczenie udzielone nabywcy do dziesięciu (10) dni od zakończenia terminu na zbadanie towaru według 4.4 regulaminu handlowego, jednak najpóźniej do trzydziestu (30) dni od doręczenia odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, bezgotówkowo na konto określone przez nabywcę. Sprzedający ma również prawo do zwrotu świadczenia udzielonego przez nabywcę już podczas zwrotu towarów przez nabywcę.

6. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że jeśli towar zwrócony przez nabywcę będzie uszkodzony, zużyty lub częściowo zużyty, sprzedającemu powstaje wobec nabywcy roszczenie w zakresie wynagrodzenia szkód, które powstaną w stosunku do niego w związku z tym. Roszczenie w zakresie zapłaty powstałej szkody sprzedawca ma prawo jednostronnie potrącić w stosunku do roszczenia nabywcy w zakresie zwrotu ceny nabywczej.

7. Do czasu odbioru towaru przez nabywcę sprzedający ma prawo w dowolnym momencie odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. W takim przypadku sprzedający zwróci nabywcy cenę nabywczą bez zbędnej zwłoki, bezgotówkowo na konto wskazane przez nabywcę.

8. Jeśli wraz z towarem nabywca otrzymuje prezent, umowa darowizny pomiędzy sprzedającym, a nabywcą zostaje zawarta z warunkiem rozwiązania, jeśli dojdzie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży przez nabywcę, umowa darowizny odnośnie takiego prezentu przestaje obowiązywać, a nabywca ma obowiązek wraz z towarem zwrócić sprzedającemu również otrzymany prezent.

V. TRANSPORT I DOSTAWA TOWARU

1. Sposób doręczenia towaru określa sprzedający, o ile umowa kupna-sprzedaży nie stanowi inaczej. W przypadku, jeśli sposób transportu uzgodniono na podstawie wymogu nabywcy, nabywca ponosi ryzyko i ewentualnie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu. O wysłaniu towaru sprzedający informuje nabywcę na adres e-mail podany prze nabywcę w zamówieniu.

2. Dostawę towaru można zrealizować w następujące sposoby:

2.1. Osobisty odbiór towaru w siedzibie sprzedającego -,

2.2. Transport do pracy/domu -firmą PPL Czech Republic s.r.o. lub GLS

3. W przypadku, jeśli z przyczyn leżących po stronie nabywcy zachodzi konieczność doręczenia towaru ponowne lub w inny sposób, niż wskazano w zamówieniu, nabywca ma obowiązek uiszczenia kosztów związanych z ponownym doręczeniem towarów lub kosztów związanych z innym sposobem doręczenia.

4. Podczas odbioru towarów od przewoźnika nabywca ma obowiązek sprawdzenia nienaruszonego stanu opakowań towarów, a w przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie zawiadomić o tym przewoźnika. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowań świadczącego o nieuprawnionym otwarciu przesyłki, nabywca nie musi odbierać przesyłki od przewoźnika. Podpisując kartę dostawy nabywca potwierdza, że opakowanie przesyłki zawierającej towar było nienaruszone.

5. Pozostałe prawa i obowiązki stron podczas transportu towarów mogą regulować specjalne warunki dostawy sprzedającego, o ile zostały wydane przez sprzedającego.

VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY, GWARANCJA

1. Prawa i obowiązki stron umowy odnośnie odpowiedzialności sprzedającego za wady towarów, wraz z odpowiedzialnością sprzedającego, podlegają ogólne obowiązującym przepisom (zwłaszcza postanowieniom § 612 i nast. kodeksu cywilnego).

2. Okres gwarancji rozpoczyna się od odbioru towaru przez nabywcę. Okres gwarancji kończy się z upływem terminu ważności wskazanego na opakowaniu towaru. Prawa wynikające z odpowiedzialności za wady towarów, dla których obowiązuje okres gwarancji, wygasają, jeśli nie zostały zastosowane w okresie gwarancji.

3. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec nabywcy za to, że sprzedawana rzecz jest zgodna z umową kupna-sprzedaży, zwłaszcza, że jest bez wad. Przez zgodność z umową kupna-sprzedaży rozumie się, że sprzedawana rzecz ma jakość i właściwości użytkowe wymagane przez umowę, opisywane przez sprzedającego, producenta lub jego przedstawiciela lub oczekiwane na podstawie realizowanej przez nich reklamy, ewentualnie jakość i właściwości użytkowe normalne dla rzeczy takiego rodzaju, że odpowiada wymogom przepisów prawa, jest w odpowiedniej ilości, mierze lub wadze i odpowiada celowi, który sprzedający wskazuje jako cel korzystania z rzeczy lub w którym zazwyczaj korzysta się z rzeczy.

4. W przypadku, jeśli rzecz podczas odbioru przez nabywcę nie jest zgodna z umową kupna-sprzedaży (dalej „sprzeczność z umową kupna-sprzedaży”), nabywca ma prawo do tego, aby sprzedający bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki doprowadził rzecz do stanu odpowiadającego umowie kupna-sprzedaży, według wymogu nabywcy, za sprawą wymiany rzeczy lub jej naprawy; jeśli taka procedura nie jest możliwa, nabywca może wymagać odpowiedniej zniżki z ceny rzeczy lub odstąpić od umowy. Nie ma to zastosowania, jeśli nabywca przed odbiorem rzeczy wiedział o sprzeczności z umową kupna-sprzedaży lub sam spowodował sprzeczność z umową kupna-sprzedaży Sprzeczność, z umową kupna-sprzedaży, która pojawi się podczas sześciu (6) miesięcy od dnia odbioru rzeczy, które uważane są za sprzeczność istniejącą już przy jej odbiorze, o ile nie jest to sprzeczne z charakterem rzeczy lub jeśli nie wykaże, że jest inaczej.

5. O ile nie chodzi o rzeczy szybko się psujące lub o rzeczy używane, sprzedający odpowiada za wady, które stoją w sprzeczności z umową kupna-sprzedaży po odbiorze rzeczy w okresie gwarancji (gwarancja).

6. Prawa nabywcy wynikające z odpowiedzialności sprzedającego z tytułu wad, wraz z odpowiedzialnością gwarancyjną sprzedającego, nabywca realizuje u sprzedającego pod adresem Naskové 1100/3 150 00 Praha 5. Za chwilę zastosowania reklamacji uważa się chwilę, kiedy sprzedający otrzymał od nabywcy towar będący przedmiotem reklamacji.

7. Jeśli w trakcie okresu gwarancji pojawią się wady towaru, nabywca, w zależności od charakteru wady przy zastosowaniu roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady ma niniejsze prawa:

7.1. Jeśli chodzi o wadę, którą można usunąć, nabywca ma prawo, aby została bezpłatnie, terminowo i prawidłowo usunięte, a sprzedający ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć wadę. Jeśli jest to niewspółmierne z uwagi na charakter wady, nabywca może wymagać wymiany rzeczy lub jeśli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany części. Jeśli taka procedura nie jest możliwa, nabywca może żądać odpowiedniej zniżki z ceny rzeczy lub odstąpić od umowy.

7.2. Jeśli chodzi o wadę, której nie można usunąć i która stanowi przeszkodę w prawidłowym użytkowaniu rzeczy jako rzeczy pozbawionej wad, nabywca ma prawo do wymiany rzeczy lub prawo do odstąpienia od umowy. Niniejsze prawa przynależą nabywcy, jeśli chodzi o wady, które co prawda można usunąć, jednak nabywca nie może z uwagi na ponowne wystąpienie wady po naprawie lub z uwagi na większą liczbę wad prawidłowo korzystać z rzeczy.

7.3. Jeśli chodzi o inne nieusuwalne wady i jeśli nie wymaga się wymiany rzeczy, nabywca ma prawo do odpowiedniej zniżki z ceny rzeczy lub może odstąpić od umowy.

8. Za wady towaru nie są uważane wady powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania, magazynowania i innej manipulacji sprzecznej z instrukcjami sprzedającego oraz informacjami wskazanymi na załączonej do opakowania ulotce.

9. Prawa wynikające z odpowiedzialności za wady towarów stosuje się u sprzedającego w okresie gwarancji. Równocześnie z zastosowaniem tych praw nabywca musi przekazać sprzedającemu wadliwy towar, udokumentować moment sprzedaży towaru, jak również to, że towar kupił od sprzedającego.

10. Sprzedający ma obowiązek wydać nabywcy pisemne potwierdzenie o tym, kiedy nabywca zastosował prawo z tytułu odpowiedzialności za wady, co jest treścią reklamacji i jaki sposób rozpatrzenia reklamacji wymaga nabywca; a następnie potwierdzenie o dacie i sposobie rozpatrzenia reklamacji, wraz z potwierdzeniem o wykonaniu naprawy i czasie jej trwania, ewentualnie pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji.

11. Sprzedający podejmie decyzję w sprawie reklamacji niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach do trzech dni roboczych. Do tego terminu nie jest wliczany stosowny okres zgodnie z rodzajem towaru niezbędny do fachowej oceny wady. Reklamacja wraz z usunięciem wady musi być rozpatrzona bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 30 dni od dnia zastosowania reklamacji, jeśli sprzedający nie uzgodni z nabywcą dłuższego terminu. Po upływie tego okresu nabywca ma takie same prawa, jak by chodziło o wadę, której nie można usunąć.

VII. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

1. Nabywca nabywa własność towaru wraz z zapłaceniem całej ceny nabywczej towaru.

2. Ryzyko przypadkowego zepsucia i przypadkowego pogorszenia towaru przechodzi na nabywcę równocześnie z nabyciem własności.

3. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że oprogramowanie i pozostałe części tworzące interfejs internetowy sklepu (wraz ze zdjęciami oferowanego towaru) są chronione prawem autorskim. Nabywca zobowiązuje się, że nie będzie wykonywał żadnej działalności, która mogłaby jemu lub osobom trzecim umożliwić nieautoryzowaną ingerencję lub nieautoryzowane korzystanie z oprogramowania lub pozostałych części tworzących interfejs internetowy sklepu.

4. Nabywca nie ma prawa podczas korzystania z interfejsu internetowego sklepu korzystać z mechanizmów, oprogramowania lub innych procedur, które mogły mieć negatywny wpływ na działanie interfejsu internetowego sklepu. Z interfejsu internetowego sklepu można korzystać jedynie w zakresie, który nie stoi w sprzeczności z prawami pozostałych klientów sprzedającego i który jest zgodny z jego przeznaczeniem.

5. Sprzedający nie jest w stosunku do nabywcy związany żadnymi kodeksami zachowania w rozumieniu postanowień §53a ust. 1 kodeksu cywilnego.

6. Nabywca przyjmuje do wiadomości, że sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wad powstałych w wyniku ingerencji osób trzecich w stronę internetową lub w wyniku korzystania ze stron internetowych w sprzeczności z ich przeznaczeniem.

VIII. DORĘCZENIA

1. O ile nie zostanie uzgodnione inaczej, cała korespondencja związana z umową kupna-sprzedaży musi być drugiej stronie umowy doręczona pisemnie, pocztą elektroniczną, osobiście lub listem poleconym za pośrednictwem operatora usług pocztowych (według wyboru nadawcy). Doręczenia do nabywcy realizowane są na adres poczty elektronicznej podany w jego koncie użytkownika.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Jeśli stosunek związany z korzystaniem ze strony internetowej lub stosunek prawny ustanowiony na mocy umowy kupna-sprzedaży zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), strony uzgadniają, że stosunek podlega prawu czeskiemu. Nie ma to wpływu na prawa konsumenta wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.

2. Jeśli któreś z postanowień regulaminu handlowego stanie się nieważne lub nieskuteczne lub stanie się takie, nieważne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, którego sens jest możliwie najbliższy nieważnemu postanowieniu. Nieważność i nieskuteczność jednego postanowienia nie ma wpływu na ważność pozostałych postanowień. Zmiany i uzupełnienia umowy kupna-sprzedaży lub regulaminu handlowego wymagają formy pisemnej.

3. Umowa kupna-sprzedaży wraz z regulaminem handlowym jest archiwizowana przez sprzedającego w postaci elektronicznej i nie jest dostępna.

4. Uiszczenie kary umownej według Umowy lub niniejszego regulaminu handlowego nie ma wpływu na prawo do wynagrodzenia szkody.

5. Dane kontaktowe sprzedającego: adres do doręczeń Europa Green s.r.o., Naskové 1100/3 150 00 Praha 5, adres poczty elektronicznej: [email protected].

Regulamin Handlowy obowiązuje w zakresie i w brzmieniu, które podano na stronie internetowej sprzedającego w dniu wysłania zamówienia. Wysyłając zamówienie nabywca poświadcza nabywcy, że zapoznał się z tym regulaminem handlowym i że wyraża na niego zgodę.

W Pradze dnia 01.01.2020